משה גאון: "קמפיין הליכוד השתנה לא מעניין אותו המפלגות הקטנות"

    אסתי פלד No Comments on משה גאון: "קמפיין הליכוד השתנה לא מעניין אותו המפלגות הקטנות"

    "הבעייה כרגע היא של הימין, אלו מפלגות יעברו את אחוז החסימה, דבר שיכול להוביל לשינוי בגוש", כך אומר היועץ הפוליטי משה גאון בראיון למהדורה המרכזית | קמפיין הליכוד: "הכל מתרכז בנתניהו – אם הוא יפסיד כל האשמה תיפול עליו" | האזינו

    משה גאון צילום: מתוך ויקיפדיה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש הפרסום והיועץ האסטרטגי-פוליטי משה גאון, שייעץ לראשי ממשלה בעבר, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על קמפיין הליכוד מול כחול לבן, ההתרכזות סביב נתניהו ומה יקרה במצב של הפסד.

    קמפיין הליכוד מביא תוצאות: "נתניהו הוא אחד הקמפיינרים הכי טובים שיש בפוליטיקה הישראלית, אדם שגדל עם היועצים הטובים בעולם, כמו ארתור פינקלשטיין, הוא מלמד את כולם איך לעשות קמפיין נכון. הוא מהמקצוענים הרציניים בסביבה".

    קמפיין הליכוד חוזר על עצמו: "אין כאן ליכוד, יש בו ניהול קמפיין שהוא מתרכז רק בו כמעט, הוא לא מתרכז בנבחרת רק אם זה משרת אותו. כמו לחיצת היד הטכנית עם סער. נתניהו יקבע אם סדר היום יהיה על החקירות או על ביטחון. מול הגנרלים הוא מתקשה להציג ביטחון והוא לא ממלכתי, לכן הוא הולך לקמפיין דווקא נתניהו".

    אם יהיה הפסד: "אם וכאשר נתניהו יפסיד את הבחירות האלה, כולם יעלמו ממנו תוך שניות. ויסבירו איך הכל באשמתו של נתניהו. אחריו כולם רוצים להראות ממשיכי הדרך ולכן הם לא יוצאים נגדו. הקמפיין מנוהל על ידי נתניהו ומקורביו".

    גנץ והערבים: "השאלה היא מה יהיה חלוקת המנדטים אחרי הבחירות, אם הפער יהיה גדול תימצא הדרך לשיתופי פעולה גם עם החרדים. גם ליברמן אחרי הירביות עם נתניהו נכנס וקיבל את תיק הביטחון. גוש חוסם הוא בעייתי גם לנתניהו. הוא כרגע ראש בראש מול כחול לבן. הבחירות הללו יקבעו על ידי המפלגות הבינוניות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: מתוך ויקיפדיה


    0 תגובות